2011. szeptember 29., csütörtök

Tarnai popsi

Gyógyszertárban megkérdeztem, mennyibe kerülne a hagyományos gyógyszertári tégelyes popsikenőcs, ha nem receptre venném, mert olyannal még nem sikerült találkoznunk, holott minden anyuka ismerősöm erre esküszik, és én is úgy képzeltem, hogy ezt fogjuk használni. Dokinénink még valamikor Tamás születése előtt valami zöld tubusos borzalmat írt fel, hamar fel is hagytunk az alkalmazásával, viszont kedden a rendelőben elfelejtettem tégelyes receptet kérni. Szóval ma megkérdeztem, erre visszakérdez a patikus, hogy Infantumra gondolok, vagy Tarnaira. Na most az Infantum a már említett zöld tubusos borzalom, és nem tégely (grrrr), Tarnai meg a dokink neve, így kendőzetlen döbbenettel, de annál nagyobb kiváncsisággal, és eltökéltséggel, hogy ha fene fenét eszik, akkor is lesz nekem tégelyes popsikenőcsöm, utóbbit kértem. Hozták, tégely volt!
Rajta felirat: Tarnai popsi
Itthon megnéztem a neten, hogy létezik-e ilyen, mert miért ne létezhetne, van Lenkei meg Béres, akkor biztos van Tarnai is és csak vicces egybeesés, hogy dokinénit is így hívják, de nincs! Lehet, hogy ez teljesen természetes jelenség, de mint Tamás, ezen a téren én is újszülöttnek számítok, akinek minden vicc új, és ezen a viccen én baromi jót szórakoztam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése