2011. szeptember 29., csütörtök

Kendős

Reggel megtettük első hordozókendős sétánkat! Leugrottunk péksütiért, közben olyan szépen elszenderült prüntyőke, hogy fogtam a tápis recepteket és lementünk a gyógyszertárba. Végig olyan szépen elvolt, éreztem, hogy nagyon jól sikerült a kötés, tökéletes a feszesség, pont jó helyre pozicionáltam, szóval végre sikerült zöldágra vergődni az elasztikus kendővel. Bónuszként a gyógyszertárban maga elé engedett egy fiatalember, igazi anyuka lettem! :)
Már csak a vászonkendővel kellene megbarátkozni, azzal még nem jutottam közös nevezőre. Lehet, hogy az a baj, hogy míg az elasztikus kendő túl hosszú, a vászon túl rövid. Mindenesetre ha elfogy a cérnám velük, ott van a kötözés- és csavarodásmentes, ambár kevésbé természetközeli chicco kenguru. Ismerősök kérdezték, hogy miért nem mei tai-t használok...

6 megjegyzés:

  1. És miért nem? :-) Én imádtam, bár hivatalosan csak 3 hónapos kortól mehet bele a baba, többek szerint egy plusz kötéssel lehet már kisebbként is.

    VálaszTörlés
  2. ááááááááááááááááááááá!!!! :D
    és Neked is volt már elasztikus (12000) + vászon (6000) + kenguru (7000) példányod, mikor a mei tait megvettétek? Elég shopping mániásnak tartom magam, de itt már én is meghúzom a határt, no more!!! :) Tudom, a három árából kijön egy mei tai, de ahhoz már késő.

    VálaszTörlés
  3. küld.fény.post. :-)
    (most a szomszédéknál van, de szerintem nem használják, majd hétvégén megkérdezem. Kérdésedre válaszolva, nekem a kendő idegen volt - kaptam kölcsön, soha nem próbáltam, lehet, hogy jó egyébként -, kaptunk szintén kölcsön egy baby björn kengurut, és vettem a mei tait, végül ezt a kettőt használtuk :-)))

    VálaszTörlés
  4. Megérkezett, köszi! Szép darab, majd nézek hozzá technikát, de úgy látom, adja magát a kötözés.

    VálaszTörlés
  5. Örülök :-) És az "átadás" párbeszédjéről hallottál?
    L. még nem volt bent, amikor L. beért, és lerakta a csomagot. Később csörgött a telefonja, és kb. ez hangzott el a legenda szerint:
    - Szia, Te hoztad a csomagot?
    - Igen
    - Ez _AZ_? (nem tudom jobban kifejezni az "az" hangsúlyozását)
    - Öööö, igen :-)
    Megkötésről videós linkek itt:
    http://mei-tai.hu/mei-tai-megkotese-videon/

    VálaszTörlés
  6. :D már csak az hiányzott, hogy "Örülünk, Vincent?"...
    Nem is várom el L-tól, hogy olyan kifejezésekkel terhelje az okos kis informatikus buksiját, hogy mei tai. :))

    VálaszTörlés