2011. szeptember 28., szerda

Egy hónapos státusz

Tegnap, mivel Tomi már öt hetes, kis késéssel sor került az egy hónapos státuszvizsgálatra. Szépen megterveztük a délutánt: először elmegyünk tejért, aztán eszünk és megyünk a rendelőbe. Tudtam, hogy tetszik neki az autózás, és nem is csalódtam, gyönyörűen végigszunyókálta a tejbeszerzős utat, a kipakolást, a berakodást, senki és semmi nem ébresztette fel hordozós álmából. Itthon tápi után hasra fektettem a babakocsiban és legnagyobb gyönyörűségemre egyből el is aludt, még a másfél órás várótermezést is végigaludta! A rendelőben kétszer felavatta a vizsgálóasztalt, szerencsére csak pisivel, közben anyukája borzasztó büszke volt, hogy egy nyikkanás nélkül tűrt minden macerát, sőt, tágra nyílt szemekkel, érdeklődve nézegetett körbe. Mázlink volt, hogy nem ázott el a ruci. Asszisztens nénitől meg is kaptam, hogy "Pisis ne legyen, mert látom, anyuka nem hozott váltóruhát." Hát igen, mindig van mit tanulni, de könyörgöm, még soha nem vittem gyereket orvoshoz! Lényeg, hogy ez mit sem változtatott anyai büszkeségemen. Kifelé menet pedig begyűjtöttünk sok "Jaj, de éééédeeees!" és "De cukiiii!" elismerést a nagy, két és hat hónapos babák anyukáitól.
Tamás születése óta 1260 grammot cumizott össze (3960 g), és 7 centit nyúlt (54 cm). Már csak 2 centi és búcsúznunk kell a tündi-bündi 56-os kollekciótól. Jaj, milyen gyorsan felnőnek!

4 megjegyzés:

  1. Húúúú! Micsoda élmények és eredmények:)))

    Még L. saccolását is felülmúlta. Hurrá!

    Istenem, de jó volt olvasni ezeket a sorokat. Én is nagyon büszke vagyok rátok. Az a kis gikszer (váltóruha)meg csak fűszerezte az első hivatalos jelenéseteket. Soha nagyobb bajunk ne legyen.

    VálaszTörlés
  2. Öööö, lehet, hogy ezt le se kellene írnom, de nekem egy egyértelműen rövidnek ígérkező túrára (séta, tanácsadás) nem jutott eszembe soha váltóruhát vinni, mondjuk általában indulás előtt volt peluscsere. Plusz pelus volt nálam, ha tudtam, hogy szükség esetén tudom hol kicserélni nekik (rendelő), de utcai sétára az sem...
    Súlyhoz és cm-hez is naaaagy-nagy gratula, szép nagyfiú, akárki meglássa :-))

    VálaszTörlés
  3. Köszi Anyci, köszi amoni!
    Asszisztens néninek biztos ilyen kis csipkelődős természete lehet. Pedig bevittem magunkkal a babakocsihoz tartozó táskát, benne pelusok, ami kell...akár váltóruha is lehetett volna benne, de biztos röntgen szeme van. Vagy nem vette észre a táskát...mindegy, a lényeg, hogy tanultam belőle, mert tényleg jól jön egy száraz body, ha éppen telibe kapja vetkőztetés közben, amit ráadtam. Egyébként az a cuki keresztpatentos body volt Tamáson, amin búvárcuccos állatkák vannak, jól be lehetett vele takarni, mikor épp senki nem foglalkozott velünk. :)

    VálaszTörlés
  4. :-) azt mi is nagyon szerettük :-)
    Asszisztens néninek pedig nincs röntgenszeme, csak irigy, és ez mindenkire igaz, aki beszól :-)

    VálaszTörlés