2014. szeptember 6., szombat

Medium Blossom Beige Bunny Arrives!!!

Hú, Tomi első ovis hete miatt nem nagyon jutott idő egyéb történésekről írni, (itt még gyorsan beszúrom, hogy már szerdától ott is aludt!!! - gond egy szál se), hát gyorsan bepötyögöm, hogy mikor hétfőn, az ovis ebéd után hazaértünk Tomival, egyszerre két meglepi is várt ránk. Az egyik, hogy a velünk együtt érkező és liften osztozó pizzás bácsi pont hozzánk igyekezett. Kár, hogy nem sütöttem el a poént, hogy én is szívesen átveszem... Apa a kedvenc, tenger gyümölcsei pizzámat rendelte nekem, aki addigra már csillagokat látott az éhségtől. A másik és a nagyobb meglepetést pedig egy nagy barna boríték rejtette, ami egyenesen Angliából érkezett! A címzett én voltam, most éppen "Márta Hajni" néven (a legédesebb eddig a "Laosz Hajni" volt - nem tudom eldönteni, hogy vajon tényleg ilyen nehéz lehet eltalálni a nevemet vagy egyszerűen csak vicces kedvében van mindig Ursula néni). Nem lapos boríték volt, valami pihe-puhát rejtett magában. Mint 2011 karácsonyán, mikor Tominak érkezett egy ugyanilyen csomag. Ááááh! Rékának is lesz plüsse! De édesek, hogy gondoltak Rád!!! Tomi annyira izgatott lett, hogy ő nyithatta ki a borítékot. És lám, egy ugyanolyan ennivalóan édes kis Bashful Bunnyt talált benne, mint amilyet ő is kapott pici korában. Pontosabban egy kislány Bashfult virágos fülekkel és talpakkal. Micsoda puhaság, már el is felejtettük, milyen finom tapintású is volt a már 3 éve szolgálatban álló Bashful Bunny bundája! Így nemcsak új gazdija, de én is minden nap megsimogatom legújabb családtagunkat, nem tudok betelni a selymességével. Milyen fura, hogy egyszer majd ő is elveszíti ezt a puhaságát. Ami ugye azt jelenti, hogy sokat van szeretgetve, tehát ez minden Bashful Bunny leghőbb vágya!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése