2014. szeptember 11., csütörtök

Idézetek

Megyek érted az oviba. Még nem igazán tudom, mit szabad, mit nem, melyik ajtón, meddig..., bekukkantok, hátha látlak. Megvagy, épp mondasz valamit az óvónéninek:

"Én most kimehetek egy kicsit, hogy megkukucskáljam, jön-e az én anyukám?"
Nagyon megörültünk egymásnak.

Aktuális nekem kell egy... a playmobil tűzoltó szettje. Csak erre tudsz gondolni. Kérdezted is ma, hogy "Ezt itt, ezt mi hozza?" Nem értettem. Akkor mondtál egy példát, hogy mikor én rendeltem a kabátot, azt a DHL hozta, ezt a tűzoltót mi hozza? Jaaa, vagy úgy! Hogy majd jön a DHL és hozza neked a játékot. Édesem... 
Odamegyünk a géphez, hogy megnézzük, egyáltalán árulnak-e még ilyet, mert ez a prospektus elég régi darab. Hát, árulnak... Erre te, hatalmas megkönnyebbüléssel és lelkesedéssel: 

"Hálás vagyok, hogy még van ilyen!" 

Halleluja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése