2014. május 4., vasárnap

Anyák napja

Most nem fogok zengedezni, pedig zengedezhetnék, mert nagyon boldog vagyok, hogy immáron kétszeres anyuka is lehetek; nagyon szép napunk volt, Tomi már reggel köszöntött ("Boldog anya napja!"), kaptam szép virágot is, amit apa segített neki hazahozni, és sok-sok puszit nyomtam cserébe a fejcitekre, nyakatokra.  

Na, fürdésidő, Tomi a kádban fagyikat gyárt és kínálja apának, anyának. Közben énekelget: "Tubarózsa, viola..." Mondom, Tomi, ez nem véletlenül az anyáknapi dal, amit a kuckóban tanultatok, hogy elénekeld anyának? De! - vágod rá. 
Végül is... még tart az anyák napja. 
Szerintem valószínűbb, hogy a Cifra palota lehet a dal, de nekem ez ma az Anyák Napi Dalom volt!

Kérlek, hogy énekeld el újra, olyan jó hallgatni. 
"Nnnem! Egyszer már elmondottam, többet nem mondom."
Nem tudtam megsértődni, hiszen székelyek vagyunk, vagy mi.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése