2014. április 25., péntek

Rikácsolunk, kezet nézünk, beszélgetünk, kuckózunk

Réka kb egy hete annyira felfedezte a hangját, hogy a szomszédok szerintem azt hiszik, nem volt elég még egy gyerek, beszereztünk egy papagájt is. Egy az egyben úgy rikácsol, és kisebb hangrobbanásokkal tarkítja a hosszabban kitartott szólamokat. Meg van ez a befelé irányuló örömködés hang is (szerintem erről fingom nem lesz, mire is gondoltam, de nem jut eszembe jobb leírás...), eszméletlen cuki, ezt is jól kitartva szólaltatja meg. 
Mami legnagyobb gyönyörűségére - mert a kislányától sajnos nem láthatta -, a jobb kéz tüzetes tanulmányozása továbbra is gyakori elfoglaltság. Mostanság meghatározott szögben, egyenesen kitartva, az egész kart meg lehet vizsgálni, és ezt nagyon komoly ábrázattal kell csinálni.
Már lehetne hozzátáplálni, de most valahogy nem kapkodjuk el, mint Tominál, akinél egyből egy almás-rizses-csirkés pürével indítottunk. Rá volt írva, hogy 4 hónapos kortól, na... Azért nemsokára megkóstoljuk mi is az almapürét.
Ó, és lehet, hogy nemsokára átfordulsz hátról hasra, mert tegnap elkezdted gyakorolni ezt az extrém konkáv testtartást, amihez már csak egy icipici lökés kell, hogy átbillenj a pocakodra.
Tegnap megint két oltással kényeztetett a doktornéni, mára jól be is durrant az egyik, borogatjuk szépen. Még mindig alszol, gondolom, a tegnapi kúpnak is szerepe lehet ebben. Én meg közben megjártam a szemészetet, már fél nyolckor itthon is voltam, de sajnos a kis legyecskéket nem hagyhattam ott a doktorbácsinál, továbbra is itt fognak röpködni a szemem előtt...


Legfrissebb Tamásos: Öltözködünk, én épp a cipőmet húzom, te szokás szerint dumálsz.
"És akkor emeletes buszon utaztunk, aaa, aaa, leszálltunk a mamival, mert a busz továbbment Pécsre, ....
odahajolsz az arcomhoz - érted, anya, mit mondok neked?"
Ma reggel mamival mentél a kuckóba, mert már gyakran megmondod, éppen kivel szeretnéd csinálni azt, amit, hát ma az ajtóban kitaláltad, hogy nem apával, inkább mamival mennél. Mami örömmel tett eleget a kívánságodnak. Én meg örülök, hogy húsvét alatt megszépült a kuckó. Tágasabb lett, mert a két pici szobából csináltak egy levegősebb szobát, és végre nem azon a viseltes szőnyegen kell játszanotok, hanem ahogy anya megálmodta, már az új laminált padlót koptatjátok. Így teljesüljön továbbra is anya minden titkos vágya!       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése