2014. február 9., vasárnap

Eszter

2013. december 9-én, terhességem 38. hetében még mindig nagy dilemmában voltam, hogy milyen nevet is adjunk neked. Még mindig nem volt meg az az érzés, hogy kimondom a neved és megtelik a szívem azzal a bizonyos megnyugvással, hogy igen, EZ a TE NEVED. Apa és az én listámat összeadva kb. 40 névvel indítottunk. Amellett, hogy megvolt a réges régen kiválasztott és nagy egyetértésben ízlelgetett Lívia név is. Mígnem egy nap azt kellett olvasnunk valahol róla, hogy a jelentése rosszindulat, rosszakarat. Vagy kékes, ólomszínű. Az előbbiek annyira beárnyékolták a névválasztás örömét, hogy szép lassan letettünk arról, hogy ezen a néven szólítsunk. Butaság, tudom, az összes Lívia ismerősöm kedves, bájos, okos ember. De mégis. Így maradt a Réka, ami számomra egy kedves, szép név, benne éreztem azt a melegséget, játékosságot, amit szerettem volna érezni, mikor kimondom. A jelentése is baráti, patak, vagy akár úrnő is lehet, attól függően, melyik eredetét vizsgáljuk. 
No de 2013. december 9-én, mikor is annyira el voltam keseredve, hogy nincs még meg az az érzés, és veled sem tudom megkommunikálni, gondoltam, teszek egy próbát. Az arkangyalok segítségét kértem. Nagyon régen nem vettem a kezembe az angyalkártyákat. Meg is kellett előtte tisztítani a paklit, feltölteni az energiámmal, vagy mi (Apa simán emlékezett, hogy ezt meg kell csinálni vele!), és miközben egyenként megérintettem a lapokat, rácsodálkoztam, hogy jé, van külön Mihály arkangyal lap is, milyen erőteljes. Keverés közben kértem, hogy segítsenek neked megüzenni a neved. 

A lap, amit húztam, Mihály arkangyal lett...

Éjszaka, álmomban kristály tisztán kirajzolódott: ESZTER
(Vicces, hogy, mennyire működnek ezek a dolgok. Nem vagyok fanatikus spiritiszta, de nem is ellenkezem, ha épp ilyen csatornán érkezik az üzenet, amire várok.)

Mikor másnap hajnalban papírra vetettem ezt, potyogtak a könnyeim. Nem tudtam, mitévő legyek. Itt volt tisztán kivehetően az üzenet előttem, szépen is hangzott a vezetéknevünkkel, de még annyira új és váratlan volt, nem tudtam mit kezdeni vele. Csodálatos jelentése van, csillag, és valóban, rengetegszer néztem veled éjszakánként álmatlanul a csillagos eget, szinte az első pocakos hetektől kezdve. Lehet, már akkor üzentél nekem onnan. A novemberi Baba magazinban is csak egy E betű volt az ajándék ajtódísz, hiába is túrtam át többször a lapokat L vagy R betűt keresve... Olyan szép, ott lóg azóta is a gardróbszekrény ajtógombján és nagyon jó ránézni.

Nem fogadtam szót neked, Réka lettél. Csak remélni tudom, hogy nem hibáztam nagyot. Ha rád nézek, értem már az ESZTERt. Nagyon várom, hogy beszélgethessünk majd róla, addig meg rágom a körmeimet, hogy mit fogok kapni a szófogadatlanságomért. Mindenesetre megígértem, hogy a keresztleveledre rákerül majd a név. És ha már jogodban fog állni, meg is változtathatod majd. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése