2011. augusztus 1., hétfő

Medela

Ma megrendeltem egy brutál kórházi mellszívót, ami terveim szerint majd sikeresen indukálja a laktációmat, vagyis képes leszek saját cickóból szoptatni a babát. Ha már úgyis mindig az egekben volt a prolaktin szintem, gondoltam, ezt a hullámot meg kell lovagolni. Egy kis bibi van: a baba érkezése előtt 3-4 héttel el kell kezdeni stimulálni a mellet, minden nap 2-2,5 ÓRÁNKÉNT kellene fejni. Most egy pillanatra elképzeltem, hogyan mutatnék a hivatalban fejőstehénként, hát, nem mindennapi látvány volna. Ha valami csoda folytán egy laktációs szakember, gyakorlott Medela használó olvassa e sorokat, nagyon örülnék pár lelkesítő szónak, tanácsnak. Este elővettem a másik Medelát, az SNS "szoptanít" készüléket, hogy tanulmányozzam használatát, hogyan kell sterilizálni, és hasonló ijesztő dolgokat, közben a híradóban közlik, hogy ma van a szoptatás világnapja. Na tessék...

5 megjegyzés:

  1. Szia,

    nagyon drukkolok. Akit én tudok, egy 6 gyerekes, ikres anyuka (nem, nem hatos ikrekkel :-)), lll tanácsadó, Annának hívják, a címe: chanadenes kukac hotmail pont com. Azt mondta, hogy ha van kérdésed, írj neki bátran, esetleg össze is tud hozni olyan anyukával, akinek sikerült öf. után szoptatni a babáját.

    VálaszTörlés
  2. Szia amoni!
    Köszi szépen a kommentet és a címet, ezek szerint nemcsak a párom és anyukám olvassa a blogot! XD

    VálaszTörlés
  3. Ó, én már régóta drukkolok Nektek ;-)

    VálaszTörlés
  4. Hihi, igen, már csicsergett Rólad egy kismadár. :)
    Köszi! ♥

    VálaszTörlés