2012. november 29., csütörtök

Az eredmények tükrében

Nos... vége a szimpátia szavazásnak, jöhet az elemzés. Előtte szeretném megköszönni minden lelkes résztvevőnek a közreműködést! Őszintén szólva, meglepett az eredmény. Nem reprezentatív kis kezdeményezésemből az szűrhető le, hogy a válaszadók egy domináns halmaza nem preferálja a második keresztnév használatát, de nem zárhatjuk ki azt a feltételezést sem, hogy a felkínált lehetőségek egyikével sem sikerült oly módon azonosulni, hogy inkább a szóban forgó válaszra tették voksukat. Érdekes módon, újfent érintetlen maradt a további lehetőségek felvetésére szánt válaszadás helye.
Hogy ne csigázzam tovább a kedves olvasót, jelentem, megtörtént a telefonálás a plébánia irányába, egyben örömmel tudatom azon két olvasómmal, akik a Benedek nevet választották, hogy Sz. Tamás a keresztségben ennek a névnek büszke viselője is lesz. Így nemcsak csodálatos, de egyben áldott is lesz az én szerelmetes kisfiam.
Apa kénytelen más alkalomra tartogatni az "Én megmondtam" kommentjét, mert, bár engem is meglepett, végig kitartottam eredeti elhatározásom mellett, csak ezzel az egy névvel rezonált teljes összhangban a neved.
Mami különösen fog örülni a hírnek, szerette volna, ha alapból Benedek leszel, az ő kis Bencéje (tudom, de Mami akkor is így becézi a Benedeket), és remélem, neked is tetszeni fog.

2 megjegyzés: