2012. július 31., kedd

Textilpelenka (jó minőségű, cseh, 20-25 db)

11 hónap távlatából kellően bátor vagyok ahhoz, hogy végre nyíltan feltegyem a kérdést: MINEK KELLETT 25 TEXTILPELENKÁT VENNI????????????????????????????????????????????
De tényleg. Hazahozod a babát, és jó tanulóhoz méltóan, mert így láttad mindenki kiságyban szuszogós fényképén, hogy ott a haránt pelus a fejecske alatt, mert az nagyon fontos, te is szépen besimítasz egyet a helyére. Ezt néha cseréled. Nem minden nap, mert az égvilágon semmi nem távozik ott a gyerekből, hiszen ügyesen megbüfiztetted, nyála meg nem csorog. Most elnézést kérek a tudatlanságom miatt, biztos van, ahol szükség van erre, nem vitatom. Szóval ez max. 5 db. Aztán eleinte a válladra is teszel büfinél, amire megintcsak nem volt szükség, mert ha néha-néha nagyobb korában visszajött valami, az jellemzően a hasunkra, karunkra érkezett, oda viszont nem tettünk pelust. Törléshez használtunk pelust, de hamar rájöttünk, hogy baromira macerás egy 60x60 cm-es textiliával gyorsan felitatni, ami kicsordult, mert vagy a karunk gabalyodott bele, vagy a gyerek feje. Így szépen felvagdostunk 2 nagy pelenkát 8 kicsi, praktikus pelenkára, azóta is remek szolgálatot tesznek. Summa summarum, a 25 gyönyörűen kivasalt és katonás rendben a pelenkázó fiókjában sorakozó textilpelenka közül 4 darabot használunk circa 2 hónapos korunk óta, azokat is csak azért, mert cuki állatos minták meg csíkok vannak rajtuk.
Mégegyszer mondom, biztosan vannak esetek, mikor igenis kell az a 25 darab, én viszont a gonosz kelengyelista-készítők áldozatának érzem magam, nem beszélve a sok szomorú, soha nem használt textilpelenkáról, akik minden fiók kihúzásnál hiába reménykednek, hogy egyszer rájuk is sor kerül.

4 megjegyzés:

  1. Vannak bukósabb babák is. Nekünk a pelusozó asztalon is volt egy textilpelus mindig, mert nem akartam a gyerekek részfelületeit arra a viszonylag hűvös izére tenni. Nekem ugye tavasziak, az első nyáron elég sokszor kellett árnyékolni rájuk a babakocsiban, és nem vettem meg fejenként 10ezerért a napernyőt, hanem ott is textilpelus lett bevetve. Én mondjuk fejenként 15 darabot vásároltam (az ajánlott 10 illetve 20 átlagát :-)), és nekem az bejött.

    VálaszTörlés
  2. Elsőnél én sem értettem, miért kell. Úgyh most nem is kerestem elő mindent. Aztán muszáj volt. Ketteske az első két hónapban olyan bukós volt, h egy büfi után azonnal cserélni kellett a pelenkát. És képes volt csere után telebukni a következő pelenkát is. :) Árnyékolás nálunk is ezzel megy, sőt most a nagy melegben takaró helyett is textil pelenkát használok.

    VálaszTörlés
  3. A 4 használatban lévő darab jelenleg nálunk is takarás- és árnyékolástechnikai eszköz. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés