2017. június 1., csütörtök

Szövegek

Találtam egy feljegyzést még 2015 júniusából... Most nem nézem vissza, lepötyögtem-e, max kétszer meglesz. Cuki nagyon.
Tomi: "Kicserélem a babákat."
Anya: "Tomi, miért vetted el a babát Rékától?"
Tomi: "Mert nekem Emmi baba szimpatikusabb. Őt tolom most."

Tomi: "Postman Patet szeretnék nézni."
Anya: "Még nincs, csak fél óra múlva lesz."
Tomi: "De én nem a hivatalos Postman Patet akarom nézni, hanem a nyomkodósat (Dvd felvétel)."

Na ezek voltak még 2015-ből. 

Néhány még az utóbbi időszakból:
Nem is igazán a viccessége miatt. Imádom, ha mondod, Réka, a végén egy mély mindent összegző sóhajtással: "Anya a legjobb barátom." Sokszor mondod, olyankor megölellek és csak öleljük egymást, bújunk egymás ruha- és nyaki redőibe, és közben egy kicsit már látom is, hogy ennek egyszer, nem is olyan sokára, hopp, vége szakad. Anya ciki lesz. Addig minden pillanatának átadom magam és elteszem a kis szeretet befőttes üvegembe, hogy örökre megmaradjon nekem.   

Május 5-én 22:35-kor, puha sötétbe borult szobátok csendjét egyszer csak megtöri, hogy "Anyaaa! Te zavarol engem itt a aludásomba!" Gondoltam, maradok a kicsi lányommal meghitten összebújva, míg elalszik...

Réka olvasatában: "Elvesztettem zsebkendőmet, piros anyám érte."

Sárkányos-lovagosat játszotok. Réka tűzokádó sárkány: "Váááá!!!! Én téged letűűűzleek!"

Gyerekek, körömlakk-lemosás! Holnap ovi! 
Tomi: "Inkább nekem először, mert nekem azért jóval cikibb!" 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése