2013. január 4., péntek

16 hónaposan

Anya még nem szedte össze magát az évkezdéshez, így most te írtál helyette a Gólyahíres néniknek és bácsiknak.

Kedves Gólyahíres Családom!

Már 16 hónapos nagyfiú vagyok, szeretek sok mindent egyedül csinálni, például egyedül enni, inni, fogat mosni, fésülködni, konyhaszekrényt kipakolni, de azt is nagyon szeretem, ha Anya vagy Apa felvesz, mert ott fönt még rengeteg felfedezni való van. Szívesen segítek Anyának mosást elindítani, teregetni, számítógépezni, babakocsit tolni és nagyon ügyesen utánozok sok felnőttes dolgot, mert őszintén szólva, a játékaimban nem látok sok fantáziát. Kivéve talán néhány autómat és buszomat. Borzasztóan izgalmasnak találom viszont a kukákat és ha Anya vagy Apa nem figyelne, fejest ugranék a mosogató alatti szemetesbe, hogy szebbnél szebb kincseket találhassak benne. Kedvenc szavaim egyike a „vegyszer”, mert Anya és Apa nagyon sokat mondogatja valami olyasmit hozzátéve, hogy nem babának való... Ha meglátok egy flakont, hatalmas lelkesedéssel kiabálom, hogy „Vvvvve!” Kedvelt időtöltésem még a kapcsolók és mindenféle nyomógombok kapcsolgatása és nyomogatása, de semmi esetre sem játéké, csakis igazi dolog kapcsolója és nyomógombja lehet az! Szoktam olvasni is, jó hangosan és kellő komolysággal, és ilyenkor valamiért Anya meg Apa mindig nevet, nem tudom, miért. Mindenféle enni és innivalót nagyon szeretek, kedvenc ínyencségem a savanyú uborka, rengeteget meg tudnék enni belőle, ha Anya engedné, hát megegyeztünk, hogy egy falat uborka, egy falat valami mellé és így addig ehetem az ubit, amíg tele nem lesz a pocakom. Aludni is nagyon jó dolog, Anya néha azt mondja, olyan vagyok, mint egy kamasz, mert van, hogy reggel 10 után neki kell ébresztgetnie, annyit lustizom. És hogy az elvesztegetett időt bepótoljam, amint felkelek, már szaladok is a dolgomra, mert a járás az nekem már nagyon lassú téma, nincs arra nekem időm. Felöltözni is úgy szoktunk Anyával, hogy közben fogócskázik velem, amit én nagyon mókásnak tartok, ő nem mindig szokott nevetni ezen. Időközben titokban elvégeztem egy dráma szakot és a megfelelő alkalmakkor igyekszem is gyakorlatba helyezni a tanultakat. Kedvenc témáim a hídba lemenés és a világfájdalom kifejezése szájbiggyesztéssel, kitartott áááááááá hanggal és hátraszegett fejjel. Nagyon jól érzem magam, mindenkivel nagyon közvetlen vagyok, szeretek integetni és puszikat dobni, ha tetszik valaki vagy valami, mert autóknak és kutyusoknak is integetek, ha úgy hozza kedvem. Örülök, hogy itt lehetek!!!!

Tamás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése