2020. április 23., csütörtök

Home office

Mióta itthon vagyunk, időnként szembejönnek kérdőívek, amiket társadalomkutatók, szakdolgozat készítők, vagy bárki, aki elemezni szeretné a jelenlegi helyzetet állítanak össze, hogy a beérkezett válaszokból képet kapjanak és következtetéseket vonjanak le a továbbiakhoz. Ezeket nagyon szeretem kitölteni, mert elgondolkodtatóak, felérnek egy önvizsgálattal, amit az ember magától csak úgy nem futtat le magában.     
Ilyen volt a tegnapi Home office-os életmódra vonatkozó is. Kérdezte, mi hiányzik a munkahelyről. Eddig nem fogalmazódott meg bennem konkrétan, de ahogy válaszolgattam, kikristályosodott, hogy bizony hiányoznak dolgok. A kis birodalmam, a közösség, a nevetés, a megszokott kis kávézós rituáléink Anikóval, Vékás alelnök úr "szokásosa", a tejcsokis forró csoki, amit ha megláttak a vendégek, bánták, hogy csak egy presszót kértek... Na jó, a munka is hiányzik, az izgalmas feladatok, a molyolás. Szerencsére azért itthonról is tudok asszisztálni, ha szükség van rá, eddig semmilyen problémánk nem adódott abból, hogy nem bent vagyunk. Meg is válaszoltam tüstént a kérdést, hogy szívesen folytatnám-e a home officet a veszélyhelyzet feloldása után is. Naná. Heti 2-3 nap bemennék, a többit itthonról dolgoznám le, mennyire klassz lenne! Nem lenne folyamatos versenyfutás az idővel, kapkodás, és milyen szép tiszta és rendezett lenne mindig az otthonunk, mert maradna időm és energiám, hogy utolérjem magam.
Hogy mivel kapcsolok ki munka után?
 ⬜sport⬜olvasás⬜TV⬜zenehallgatás⬜videojátékok⬜kertészkedés⬜természetjárás⬜kézművesség⬜tanulás⬜sütés-főzés⬜házimunka⬜lakásfelújítás, szépítés⬜család - remélem, nem gond, ha mindegyiket bejelöltem! Wow! Na jó, a természetjárás egy kicsit túlzó.
Kérdezte, hogy mibe kezdtem, mióta több időt töltök itthon. Végre elkezdtem olvasni az évek (vagy évtizedek) óta várakozó könyveimet! Elkezdtem kínaiul tanulni. 你好! :D Megsütök és főzök olyan ételeket, amiket csak halogattam, és hatalmas sikerélményeim vannak! És gondolkodom, hogy most már tényleg kéne venni egy varrógépet is. Hihi.
És hogy mit fogok először csinálni, ha véget ér a járvány és újra a régi életünket élhetjük?
Hazamegyünk Bonyhádra, megöleljük Mamit és Orsit, meg Micit is, ha épp nem csavarog. Ha előtte találkozom barátokkal, őket is megölelgetem, már akinek ez nem ciki. Kiszaladok a parkba és vigyorogva kifekszem a fűre, bemegyek a Shopmarkba, persze itt is fülig ér a szám majd, felmegyek az Ázsia Lótuszosokhoz és kínaiul köszönök nekik, valószínűleg még nem leszek annyira profi, így magyarul kérek egy garnélás Rament!!!
Csak nehogy munkanappal induljon a feloldás... Akkor viszont Anikó nem menekül az ölelésemtől, háháá!!! Vagy Vékás alelnök úr...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése