2013. június 10., hétfő

Bilizünk

Már egy ideje komoly érdeklődést mutatsz a bilizés irányába; ha lehetőséget biztosítunk mondjuk fürdés előtt vagy peluscsere környékén, boldogan élsz is vele. Mindkét dolog landolt már az alján, ilyenkor mindenki nagyon örvendezik, te is, sőt, te annyira lelkes vagy, hogy amint az első ez meg az megjelenik a biliben, már ugrasz is fel, ellenőrzöd, örülsz neki, majd szépen fogod az egészet, és elbattyogsz vele a wc-re, kiöntöd, wc papírral gondosan megtörölgeted a keresztcsontod feletti részt, mert még nem ész el a popódig. Majd visszaülsz a bilire és még kétszer, háromszor végigcsinálod az asszisztálásunkkal a műveletet. Előfordul, hogy a nagy igyekezetben útközben ki-kiszalad még egy kis bogyó vagy hurkinca, ezért mindig megyünk utánad nedves törlőkkel felszerelkezve, és szorgosan törlünk, ahol kell.
 Ma reggel egy újabb szintet léptél! Nem én kérdeztem meg, hogy szeretnél-e bilire ülni, hanem te kezdted nekem mondani és mutatni a hátsó feledet, hogy "ka-ka"! "Ez komoly? Te most tényleg szólsz nekem, hogy kakilni kell?" Pattantam is fel rögtön az ágyból, mert még ott lustultam, miközben te már egy egész konvojt kiépítettél a duplo autókból, bili elő, Tomi csüccs, és kezdődhet a koncentrálás. Itt most nem részletezném, hogy mi történt ezután, lényeg, hogy mindenből volt jócskán, szőnyegre, padlóra nem került semmi, két körből tisztán és zökkenőmentesen megoldottad a feladatot. Borzasztóan büszke vagyok rád. Remélem, nem vetted zokon, hogy közben néha elszaladtam a mosdóhoz és fura hangokat adtam ki, de a tusfürdőből szippantgatva a finom cseresznye illatot, végül nálam is helyre került minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése