2019. március 15., péntek

Yesunge

Még ősszel írtam Yesungéről, a mongol osztálytársadról, akivel azóta nagyon jó barátok lettetek, hála többek között a közös fociimádatnak. Néha átjön hozzánk, épp most is itt volt, előtte sok sok órán keresztül rúgtátok, rúgtuk a bőrt, néha kicsit összevesztek, kibékültök, szóval jól megvagytok. Azért írok róla, mert muszáj helyreállítanom a becsületét legutóbbi, kritikusabb soraim után. Kezdem azzal, hogy imádtam ma a focipályán. Te voltál Griezmann, ő Ronaldo, én Messi. Szuper jót játszottunk, nagyon jókat nevettünk. Egyszer hallom, mondja neked, "Anyukád nagyon jó!" Tudom, hogy már nem sokáig hallhatok ilyen elismerő szavakat tőletek, így ezt örök emlékül bezsebeltem magamnak.  
Másik mai történet, mikor egy "bőrös" gól után te sajnos inkább a góllövő Kevin és Khaled társaságában maradtál, Yesunge láttam, lógó orral kiszállt a meccsből. Miután megbeszéltük a konfliktus okait és nagyjából helyreállt a béke, Yesunge még inkább közelebb maradt hozzánk, mint veletek tartott volna. Ekkor Kevin (nem a góllövő, hanem a Cs..i) Rékát annyira megpörgette a körhintában, hogy Réka sírva kérte - pontosabban csak kétségbe esve ismételgette, hogy "Anyaaa! -, hogy állítsa már meg. Én annyira nem voltam még ott agyban, hanem a nagyfiúkat elemezgettem Krisztával, hogy az egészből semmit nem észleltem, csak hogy Kriszta szalad a körhinta felé, kérve Kevint, hogy állítsa meg. Mire odaért, Yesunge már ott termett és ő állította meg végül a körhintát, hogy segítsen Rékán és a kissé "beragadt" Kevinen. Nagy nagy elismerés Yesungének, ezt sem fogom elfelejteni. És valahol az is nagyon példaértékű ebben a kicsi fiúban (viszont a neve azt jelenti nagy, hatalmas), hogy milyen egyszerűen, könnyedén kapcsolatot teremt bárkivel a nyelvi és kulturális nehézségek ellenére is.
És egy szuper jó hír még ide a végére: Már Csani is szeret focizni!!! Sőt, most eszembe jutott még egy: nagyon szereted, ha Sanyi és apukája is jönnek játszani. Mert mint kiderült, mikor a liftben azt latolgattuk, vajon van-e aranyosabb bácsi a fenti szomszéd Robi bácsinál, te egyből rávágtad, hogy igen, a Miklós!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése