2017. április 11., kedd

Aranyköpések még márciusból

Végleg elfogyott a hűtőről a mágneses jegyzettömb. (Hol lehet ilyet kapni???) Az utolsó kis cetlijére még márciusban firkantottam fel 2 Tomi és 1 Réka-félét, most találtam meg.
1. Anya, nekem holnap lesz a névnapom! (dátum kitalálható, érdekesség amiatt, hogy még hadilábon állunk a napokkal, de a névnapunkat azt tudjuk!) 
2. Füri közben igazítok a frizuráján, de csak elöl és hátul szabad (tudom..., de nem baj, hétvégén úgyis követik majd az oldalak is, csak már nagyon gáz). Kész vagyok, felmászik a kád peremére, hogy megnézze magát a tükörben. Nézi, nézegeti, majd megszólal: "Hű, de jóképű vagyok!" Az biztos. És szerény is. 
3. Réka meséli, mi volt az oviban. "Délután (ez bármikor lehet, leginkább délelőtt) csináltunk kísértetet!" (kísérletet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése